Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie

490.00245.00 zł

245.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-50%

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa
2009-01-28 13:35:21

Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter

Artykuł Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
2008-06-18 11:12:29


24 –26 listopada 2008r. - Poznań Hotel ANDERSIA 
„TURYSTYKA JAKO CZYNNIK WZROSTU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW W DOBIE GLOBALIZACJI”

Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?
2008-02-12 18:07:52

Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia.

Artykuł Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer
2009-05-27 14:08:50

Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności.

ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT
2009-08-11 11:37:26

"ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT"  3 września 2009 roku, Warszawa  

Artykuł ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia szkolenia Cała Polska, Zagraniczne

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.